Cari Blog Ini

Isnin, 29 November 2010

damai

kesejukan yang mencengkam diri, membuatku jadi termangu.
beku diriku dan akalku untuk memikirkan persoalan dalam hatiku.
lantas ku biarkan diriku hanyut dibuai perasaan yang mendamaikan ku
perasaan itu tiba-tib menjadi penawar kekusutanku
ketenangan dan kedamaian daripada birunya laut dan hijaunya dedaunan
menjadikan aku seolah diawangan
hembusan bayu yang dingin mendodoiku terbang ke langit tujuh
keresahanku hilang
kerumitanku terungkai
kesedihan ku berundur tanpa pesan

indahnya perasaan ini.
aku kini tiba-tiba seperti seorang insan yang sangat gembira
keceriaan itu muncul tiba-tiba.
senangnya perasaan ini
aku menyukai perasaan ini
aku mahu sentiasa bahagia begini
ketenangan tanpa masalah.

biarkan aku disini
biarkan aku sendiri
biarkan aku begini
biarpun ia cuma sehari.

Terima kasih kerana menemani diriku

KU TERIMA SEADA NYA KAU DIHATIKU

SAHABAT SEJATI

Warna putih suci
Saperti dalam mimpi yang pergi
Sesekali menjelma di malam yang sunyi .

Menyanyi sebuah tangisan
Muziknya kasih dan sayang .

Cuma hati yang memahami
Rasa pilu yang di alami
Melihat kilauan cinta di hujung hari ...