Cari Blog Ini

Khamis, 30 September 2010

KU PASRAH
AKAN KEJADIANKU....ku tahu asal ku asal usulku , hidup ku, mati ku,,, semua kehendakmu'
ada nya aku disini, berdiri disini ,, juga aku percaya semua kewujudan serta semua perkara yg berlaku adalah kehendakmu,,,,
Apa yang berlaku hari ini ,,, telah tertulis .. dengan kalimahmu,,, dan aku hamba mu menerima semua perkara atas kehendak mu...
Seandainya hari ini adalah tadir ku untuk bertemunya aku dengan mu,,, aku pasrah ,,,, atas semua ketentuan mu terhadap ku... Ya allah at as waktu yg ada ,, terima lah solatku, amalan ku, taubatku..aku sujud pada mu terima taubatku,,,

Ya ALLAH, terimalah taubatku ini..Kerna tiada erti dunia ini tanpa ampunan-Mu, telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan, kerna hilang dari jalan menuju redha-Mu ya Allah, kuakui kelemahan diri, kuinsafi kekurangan ini, kukesali kejahilan ini, terimalah, terimalah, terimalah taubatku ini..di hadapan hamparan ini kumeminta, moga taubatku diterima..ya Allah, kerana cinta-Mu padaku, Kau perkenankan aku dosa-dosaku, ya Allah, hanya dengan kasih sayang-Mu, maka Kau izinkan aku bertaubat, ya Allah, hinanya aku yang penuh dosa, kumohon maghfirah-Mu sudilah kiranya mengampunkanku..Pimpinlah jalanku menggapai redha-Mu..ya Allah, hanya satu kupinta-Bertemu dengan-Mu dalam keredhaan-Mu tanpa secalit dosa. Kupohon rahmat-Mu Tuhanku, perkenankan harapanku yang satu ini. Amin ya Rab.

Terima kasih kerana menemani diriku

KU TERIMA SEADA NYA KAU DIHATIKU

SAHABAT SEJATI

Warna putih suci
Saperti dalam mimpi yang pergi
Sesekali menjelma di malam yang sunyi .

Menyanyi sebuah tangisan
Muziknya kasih dan sayang .

Cuma hati yang memahami
Rasa pilu yang di alami
Melihat kilauan cinta di hujung hari ...