Cari Blog Ini

Selasa, 19 Oktober 2010

Kerinduan

Setiap Masa,
Setiap Detik ,
setiap itu lah debaran ini, terdetik.. dan ia myatakan kerinduan ,, sudah letih mulut ini berkata, sudah penat lidah ini meluah akan pekataan RINDU,,,, pada siapa harus aku luahkan ,,,, pada sapa harus ku kata ,,,, pada siapa harus ku luahkan hasrat ini ,,,, aku sudah cuba untuk lari dari semua keadaan ini ,,, namun ,,, ia ttp hadir dalam diri ini ,,,, berdosa ke aku , kerana ada myimpan perasaan ini .... aku tak tahu bagaimana nak ketepikan perasaan ini ,,,, seringkali ia berlaku ,,, aku hanya mampu memohon sujudmu ,,, agar kau tabahkan hati ini ,,,, sebah hati ,,,yg tak dapat ku tahan ,,, setiap kali tangan ini mmohon keampunan ,dan meminta supaya ketabahan hati ini . tapi  setiap itu lah ,,,air mata ini mgalir , rapuhnya hatiku  ..... dan tak dapat bertahan ,,,,, dan setiap kali itu lah, hati ini sebak .....

kusadar siapa aku hati mu ..... aku tahu siapa aku di hadapanmu ..... aku tahu halal, haram aku di hatimu ...
hari ini, aku cuma nak kau tahu,,,, kasih ku ini tidak ada lagi untuk sesiapa , hati ini nya pada mu...
kupanjat doa agar kau berbahagia.
Aku ,,, aku ,,, akan kucoba mharungi dugaan tuhan ,

***sambungan****

hari berganti hari
susulan masa berganti masa,
detik yang berlalu pergi begitu sahaja .... setiap saat yang berlalu akan ku kenang dan jadikan ia satu memori terindah...walau pun kenangan itu pahit, pada setiap yang ada di dalam kamus dairiku,,, akan kuingat dan ku kenang ,,,, walau jahat di mataku ,dan sakit di hati,,,,, namun semua permainan mu ,,, akan ku hanya serahkan semua pada yang maha esa.... kau penentu,,, kau mgetahui segalanya .....

****sambungan****

Terima kasih kerana menemani diriku

KU TERIMA SEADA NYA KAU DIHATIKU

SAHABAT SEJATI

Warna putih suci
Saperti dalam mimpi yang pergi
Sesekali menjelma di malam yang sunyi .

Menyanyi sebuah tangisan
Muziknya kasih dan sayang .

Cuma hati yang memahami
Rasa pilu yang di alami
Melihat kilauan cinta di hujung hari ...