Cari Blog Ini

Isnin, 16 Ogos 2010


aku baru mgenal cinta , kasih dan sayang .... bila ku kenal diri mu, ku rasa hidup ini cukup indah ,, indah merasai sesuatu kasih dan sayang ,,,, IMPIAN CUKUP INDAH,,,,mmm memori bsama ,,, cukup indah ,,, bila direnungkan kembali ... rasa nya aku lah orang yg paling bahagia di dunia ni... saat indah...

kau yang terindah,
kau yang sempurna,
kau terbaik yg pernah ku temui...

sayang ,,, tiada ungkapan keji untuk mu ,,,, terlalu sayang terlalu indah,
saat bersama,,,

saat itu ...kini sudah tiada lagi ,, mungkin dah tak dapat ku kembalikan lagi,,, dulu ku ingat hilang dari pandangan ,,, dekat dihati ,, mmm oh tuhan bagai mana harus ku lalui masa ni... kau bantu lah aku.., tabahkan lah hati ini,,, setiap saat bagaikan dihiris ,,, tuhan kuatkan diri ini ... untuk bhadapan dengan semua orang ,,,badanku lemah,, hatiku hancur, fikiran meronta,, harapan ,, hancur bkecai,,,,,,

Kenapa kamu berikan aku cinta itu,
Jika kamu mau mengambilnya kembali,
Kenapa kamu berikan aku kebahagian itu,
Jika kamu maukan ia kembali.

Kenapa kamu berikan aku sebuah impian,
Jika impian itu tidak bisa menjadi kenyataan,
Kenapa kamu berikan sebuah harapan dalam diri ini,
Jika semua itu hanya tinggal mimpi.

Kenapa kamu lakuin semua ini,
Padahal kamu tau cinta aku tulus dan sejati,
Kenapa kamu tegak sakiti hati ini,
Padahal kamu tau diri ini tidak bisa hidup tanpa dirimu.

Kenapa kamu biarkan diri ini sendirian,
Karna kamu tau aku perlukan kamu,
Kenapa kamu biarkan airmata ini menitis,
Karna kamu tau aku cinta padamu.

Kenapa?
Kenapa?
Kenapa?
Kenapa harus begini

apakah kau sanggup lihat diri ,, terbiar dari tuan nya ,,,,

Terima kasih kerana menemani diriku

KU TERIMA SEADA NYA KAU DIHATIKU

SAHABAT SEJATI

Warna putih suci
Saperti dalam mimpi yang pergi
Sesekali menjelma di malam yang sunyi .

Menyanyi sebuah tangisan
Muziknya kasih dan sayang .

Cuma hati yang memahami
Rasa pilu yang di alami
Melihat kilauan cinta di hujung hari ...